Ogólne

Co otrzymujesz w ramach naszej usługi ForSecure?

ForSecure to kompleksowy pakiet usług 3 w 1, w ramach których zabezpieczamy, aktualizujemy i serwisujemy na bieżąco strony i sklep internetowe.

Nasi Klienci uzyskują dostęp do panelu użytkownika w którym oprócz raportowania naszych prac mogą w każdej chwili zobaczyć status swojej strony, historię wykonanych prac oraz rozliczeń, a także zlecić nowe dodatkowe prace na stronie w razie potrzeby.

Korzystając z naszej usługi będziesz miał pewność, że w każdej chwili wiesz co dzieje się z Twoją stroną i że jest ona w pełni bezpieczna.

Dlaczego warto?

ForSecure to jedyna na rynku usługa oferująca pełną obsługę Twojej strony lub sklepu internetowego. Zajmiemy się jej zabezpieczeniem, bieżącym serwisowaniem i zadbamy o to żeby wszystkie komponenty Twojej strony były stale zaktualizowane do najnowszych dostępnych wersji.

Dodatkowo, w ramach subskrypcji naszym Klientom przysługuje określona ilość godzin na prace dodatkowe (tj. rozwój strony) do wykorzystania każdego miesiąca, co oznacza że możesz nam zlecić np. dodanie produktów, zdjęć, usunięcie lub dodanie nowych tekstów itp.

Zadbamy o Twoją stronę, tak abyś Ty nie musiał o niej myśleć i mógł w pełni skupić się wyłącznie na rozwoju swojego biznesu.

Do kogo skierowana jest nasza oferta?

Nasza oferta jest skierowana do wszystkich właścicieli stron i sklepów internetowych. Oczywiście strony które obsługujemy muszą spełniać pewne standardy bez których ich obsługa byłaby niemożliwa, dlatego zaraz po złożeniu przez Ciebie zamówienia przeprowadzimy audyt Twojej strony, który pozwoli nam sprawdzić czy możemy wdrożyć ją do naszej usługi, czy też musimy zarekomendować wdrożenie na niej najpierw dodatkowych zmian w celu jej przystosowania, lub też powiadomimy Cię, że w obecnej formie jej wdrożenie do naszego programu nie jest jednak możliwe. Przy czym w takim wypadku otrzymasz od nas gwarantowany zwrot poniesionych kosztów subskrypcji do 14 dni roboczych.

Nasi Klienci uzyskują dostęp do panelu użytkownika w którym oprócz raportowania naszych prac mogą w każdej chwili zobaczyć status swojej strony, historię wykonanych prac oraz rozliczeń, a także zlecić nowe dodatkowe prace na stronie w razie potrzeby.

Cennik i pakiety

Jakie pakiety mogę wybrać z oferty?

Dostępne pakiety możesz sprawdzić w naszym cenniku.

Czym różnią się pakiety?

Wszystkie informacje o różnicy pomiędzy pakietami możesz znaleźć sprawdzając nasz cennik.

Wszystkie różnice między usługami które zawiera dany pakiet wykazane są na końcu listy w każdej sekcji cennika. Różnice są widoczne także w częstotliwości wykonywanych prac serwisowych, a także dodatkowych godzinach przysługujących miesięcznie na rozwój strony w każdym z pakietów.

Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania okresu abonamentowego?

Oczywiście, wybrany pakiet możesz zmienić w każdej chwili wybierając opcję „Zmień pakiet” po zalogowaniu się do swojego panelu użytkownika i przejściu do sekcji „Pakiety i Płatności”. Twój nowy pakiet zacznie obowiązywać od następnego okresu rozliczeniowego, który wybrałeś subskrybując naszą usługę.

Płatności

Jakie sposoby płatności są przez Państwa akceptowane?

Akceptujemy płatności kartami debetowymi oraz kredytowymi.

Jak działają subskrypcje?

Subskrypcja to stała opłata, która będzie pobierana z Twojej karty/konta każdego miesiąca lub co rok, w zależności od wybranego przez Ciebie okresu rozliczeniowego.

Jakie są dostępne okresy rozliczeniowe?

Udostępniamy naszym Klientom trzy modele rozliczeniowe:

  • Abonament miesięczny.
  • Abonament roczny z rozliczeniem co roku.
Jak i kiedy mogę zrezygnować z subskrypcji?

Swoją subskrypcję naszej usługi możesz anulować w dowolnej chwili kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta. W takim wypadku przy następnym okresie rozliczeniowym który wybrałeś nie zostanie na Twoim koncie naliczona już żadna opłata, a twoje konto stanie się nieaktywne.

Panel użytkownika

Czy mogę zobaczyć moją historię płatności?

Twoja historia rozliczeniowa będzie przez cały czas dostępna w Twoim panelu użytkownika po zalogowaniu się do Twojego konta. Wszystkie informacje odnośnie historii rozliczeń znajdziesz w sekcji „Pakiety i Płatności” – „Historia Płatności”.

Czy mogę monitorować status wykonywanych przez Państwa prac?

Status wszystkich wykonywanych przez nas prac możesz sprawdzić na stronie głównej panelu w sekcji „Aktualne działania” oraz „Ukończone działania”

Czy przez panel mogę sprawdzać dostępność mojej strony?

Jak najbardziej, status dostępności Twojej strony jest przedstawiony na stronie głównej panelu, po jego prawej stronie, tuż pod grafiką z wykrzyknikiem.

Jakie informacje o mojej stronie są dostępne w panelu?

W panelu dostępne są dane Twojej strony, jej aktualny status tj. informacja czy strona działa i czy jest bezpieczna, a także aktywne i ukończone działania z postępu naszych prac.